Hotel It Ankerplak beschikt over twee knusse zalen. Een trainingszaal / vergaderruimte en een eetzaal, compleet met mooi balkenplafond. Exact de sfeer die je wil hebben voor een perfect geslaagde bijeenkomst.
De eetzaal is gelegen aan de achterkant van het traditionele deel van het hotel. En loopt over in een gezellige patio. Een ruime zaal waar diverse zaken kunnen worden georganiseerd. Te denken valt aan verschillende soorten activiteiten op sociaal, creatief, sportief en cultureel vlak. Er is aan de tafeltjes plaats voor 28 personen. Zonder de tafels is er echter plaats voor 75 personen.
Er is een koffie/theevoorziening en desgewenst uit te breiden met high tea, iets lekkers o.i.d. De zaal kan per dagdeel gehuurd worden, waarbij de avond ook als een dagdeel gerekend wordt.
Kale zaalhuur eetzaal:
€ 15 euro per uur (doordeweeks)
's avonds € 17,50 per uur (doordeweeks)
€ 17,50 euro per uur (weekend)
's avonds € 20,- per uur (weekend)
Cateringtarieven:
Onbeperkt koffie/thee/(fruit)water en wat lekkers is in totaal € 2,- p.p. erbij.
Maatwerk is natuurlijk altijd mogelijk. Bij vragen neem gerust contact met ons op.
De eetzaal is gelegen aan de achterkant van het traditionele deel van het hotel. En loopt over in een gezellige patio. Een ruime zaal waar diverse zaken kunnen worden georganiseerd. Te denken valt aan verschillende soorten activiteiten op sociaal, creatief, sportief en cultureel vlak. Er is aan de tafeltjes plaats voor 28 personen. Zonder de tafels is er echter plaats voor 75 personen.
Er is een koffie/theevoorziening en desgewenst uit te breiden met high tea, iets lekkers o.i.d. De zaal kan per dagdeel gehuurd worden, waarbij de avond ook als een dagdeel gerekend wordt.
Kale zaalhuur eetzaal:
€ 15 euro per uur (doordeweeks)
's avonds € 17,50 per uur (doordeweeks)
€ 17,50 euro per uur (weekend)
's avonds € 20,- per uur (weekend)
Zeer goed: 4.5 van 5 "Fantastisch gastvrij personeel, zo hoort het" |
Zeer goed: 4.5 van 5 "Fantastisch gastvrij personeel, zo hoort het" |
Zeer goed: 4.5 van 5 "Fantastisch gastvrij personeel, zo hoort het" |